LIVRARE SI RETUR | Formular retur
Produsele comandate sunt livrate acasa la dumneavoastra, prin intermediul curierilor rapizi sau transport propriu.
Transportul se efectuează până în dormitorul dvs, in cazul livrărilor din jud. Sibiu, iar in cazul livrărilor în țară, transportul este asigurat până în faţa imobilului.
Livrarea produselor in Sibiu este gratuită.
Livrarea produselor în țară se face prin curier si costa 20 Ron.
In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, curierul nostru va face inca o incercare de a livra, dupa care comanda va fi returnata, clientul urmand sa suporte costurile unei noi expeditii, indiferent de valoarea produselor comandate.
Ținem produse in stoc, din cele mai cunoscute articole si dimensiuni, pentru a putea ajuta in caz de urgență.
Livrarea unei comenzi de face in 1-3 zile lucratoare. Furnizorul îşi rezervă dreptul de a livra produsele mai repede decât termenele de livrare. Pentru informatii legate de livrarea produselor, puteti contacta la: 0745-601-391
RETURNAREA PRODUSELOR
Puteți să returnați produsele cumpărate de pe www.saltele.ro în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fără a fi nevoiți să justificați decizia de returnare. În cazul nerespectării termenului de returnare de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, se va pierde dreptul de a returna produsul.
Clientul trebuie sa completeze formularul online de retur (click pe formular retur de mai jos):
Vă rugăm să tipăriți acest formular și să îl lipiți pe coletul returnat (ar fi preferabil să fie pus într-un plic pentru protecție la transport).
Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
– pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
– pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/Card bancar-> prin virament bancar;
– bunurile se vor returna in acelasi mod in care au fost livrate si ambalate corespunzator. Clientul/Cumparatorul suporta costurile directe legate de returnarea produselor.
CONDIȚIILE GENERALE DE RETURNARE
Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile, documentele originale (factură fiscală, bon fiscal/chitanta, certificat de garanţie), bine ambalate (ambalaj original) şi protejate la transport.
Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de folosinta, uzură sau zgârieturi, ciobituri, lovituri, este murdar sau are accesorii lipsă și nu poate fi vândut ca și produs nou, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul. În cazul unui refuz, costurile de transport tur-retur cad în sarcina expeditorului.
Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime; material de suprafață), conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgențănr. 34/2014.
Atenţie: Dacă aţi cumparat mai multe produse de acelaşi fel şi doriţi să le returnaţi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.
VERIFICAREA PRODUSELOR
La primirea coletului, vă rugăm verificaţi integritatea ambalajului. În cazul în care coletele prezintă ambalajul deteriorat în momentul recepționării acestora este obligatoriu încheierea unui Proces Verbal cu agenții FanCourier, în care să se constate livrarea cu ambalaj deteriorat sau să se refuze primirea coletlui.
Pentru următoarele produse te rugăm să verifici și condițiile specifice de retur: Returnarea Saltelelor, Topperelor, Pernele, Pilote, huselor de protecție.
Atenţie: În cazul saltelelor, topperelor, pernelor și huselor de protecție, lenjeriilor, din motive de igienă acestea trebuie returnate sigilate conform Art. 16 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
Dacă salteaua sau topperul returnat este desigilată (prin desigilare înțelegem deschiderea ambalajului din folie care acoperă produsul) și nu poate fi vândut ca și produs nou ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.
În situații excepționale și de comun acord cu consumatorul, dacă salteaua sau topperul a fost desigilată, putem accepta returul produsului prin perceperea unui cost de 30 % din valoarea acestuia, cost care reprezinta diferenta de preț dintre un produs nou și un produsul desigilat. Acest cost va fi reținut din suma de bani care trebuie returnată. Starea produsului sigilat/desigilat trebuie specificată în momentul completării cererii de retur a produsului. Dacă în momentul recepției se constată că produsele sunt desigilate, iar consumatorul nu și-a exprimat acordul cu privire la suportarea costurilor de 30% din valoarea produsului, produsul va fi refuzat, iar costurile de transport tur-retur cad în sarcina expeditorului.
Pernele, husele de protecție, lenjeria nu pot fi returnate dacă au fost desigilate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă.
Nu pot fi returnate saltele sau topper confecţionate pe comandă. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice: dimensiune (lungime, lăţime sau grosime), husă de suprafaţă, formă, etc care nu se află în descrierea de bază a modelului comandat, conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
RETURUL PRODUSELOR CU DEFECT
În situația în care comanda dumneavoastră conţine mai multe produse, și doar unele dintre acestea prezintă defecte, dacă doriţi să returnați toată comanda, se va percepe taxa de retur în conformitate cu termenii și condițiile prezentului regulament.
Dacă returnați un produs care prezintă un defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament (excepție taxa de retur).
Dacă produsul returnat prezintă orice alte defecte față de cele sesizate în formularul de retur (exemplu: are pete, prezintă urme de folosinta, uzură sau folosire excesivă, lovituri, este murdar), ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.
Atenție: Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de testare/returnare afişat în pagina de prezentare a produsului, nu mai pot fi returnate. În această situaţie defectele semnalate vor fi soluţionate în conformitate cu termenii şi condiţiile înscrise în Certificatul de Garanție al produselor.
Nu constituie defecte ale produselor nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului. Returul produselor în baza acestor motive nu este scutit de taxa de retur.
Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră:
Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
*La recepția produsului returnat se întocmește un proces verbal de constatare și se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuării valorii produselor (dacă este cazul).