Adresă showroom Sibiu, str. Viile Sibiului. Program: luni-vineri: 08-18. Sâmbătă: 09-15.
Comenzile plasate online după 21 decembrie vor fi livrate începând cu data de 8 ianuarie 2024.
Aplică codul GIFT50 la cumpărături de peste 1000 lei.
Comenzile primite în perioada 30.05-05.06.2023 se vor livra începând cu 06.06.2023.

Livrarea produselor

Produsele comandate sunt livrate pana in fața imobilului, prin intermediul curierilor rapizi (FAN Courier/DPD Curier) sau sistem propriu de vanzare.
Transportul produselor este 29.9 lei sau gratuit in Sibiu.
Transportul comenzii se face in termen 3-10 zile lucratoare, exceptie perioadele aglomerate din an (Black Friday/Sarbatori) sau perioadele de concediu, cand termenul se poate prelungi; in acest caz, termenul de livrare va fi afisat in bannerul din prima pagina si pe produse.

În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, curierul nostru va face încă o încercare de a livra, după care comanda va fi returnată, clientul urmând să suporte costurile unei noi expeditii, indiferent de valoarea produselor comandate.

S.C. Perspectives S.R.L. își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de S.C. Perspectives S.R.L. care includ dar nu se rezumă la: indisponibilitatea producătorului, acțiuni guvernamentale, impedimente de forță majoră, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile, incendii, explozii, inundații, epidemii, greve.

S.C. Perspectives S.R.L își rezervă dreptul de a anula o comandă în cazul în care prețul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost introduse greșit în baza de date, sau afișate greșit, livrarea nefiind încă efectuată.

Returnarea produselor

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri, cu exceptia celor de expediere. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile calendaristice din ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a bunului, conform receptie awb curier. Totusi, produsele de igiena personala, precum saltele, toppe, pilote, perne sau protectii saltea sunt exceptate de la obligatiile OUG nr 34/2014.

Cu toate acestea, Perspective’s, ca si oferta comerciala, pentru achizitiile realizate pe platforma noastra, www.saltele.ro, a decis sa acorde drept de retur de 14 zile calendaristice, chiar daca sunt produse de igiena. Desigur, cu respectarea unor conditii minimale precizate mai jos. Pentru oricare alt revanzator sau alta plaforma online, se aplica cele 14 zile standard.

Conditii generale pentru returul produselor vandute de Perspectives:

Produsele sunt produse de igiena si tocmai de aceea, la efecturarea returului, este nevoie de maxima responsabilitate din partea celor implicati, acoperite de OUG nr 34/2014.
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie obligatoriu în aceeași stare în care le-ai primit.
Returul se face cu etichetele inițiale intacte, copia factura, certificatul de garanție în original și toate documentele AWB cu care a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile sau cadourile cu care a fost livrat.
Costul de transport aferent coletelor returnate in forma initiala, intacte, cu ambalajele sigilate, este suportat integral de catre client
In cazul produselor desigilate, testate sau folosite, metoda, responsabilitatea si costul expeditiei, cade in sarcina cumparatorului, cu mentiunile de mai jos.

  • Daca produsul este SIGILAT, in ambalajul original, se va returna contravaloarea produsului.
  • Daca produsul a fost FOLOSIT (desigilat si/sau utilizat) se percepe un cost de 30 lei din contravaloarea produsului, cheltuielile pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produsului.
  • Dacă produsul returnat este DETERIORAT, pete, uzura, textil ori spuma/burete rupt, fire de par sau mirosuri de orice fel sau deteriorate in orice fel, la transport, ne rezervam dreptul de a refuza coletul.

In situatia in care daunele, defectiunie sau viciile mentionate mai sus, sunt ascunse in interiorul coletului si nu pot fi observate la momentul receptionarii coletului, conform OUG34/2014, ne rezervam dreptul de a diminua suma rambursata, dar nu mai mult de 25% din valoarea regasita in factura de achizitie.
Daunele constatate dupa deschidere colet, vor fi aduse la cunostiinta consumatorului, prin trimiterea de poze/video, pe email sau whatsapp.
Deasemenea nu vor fi receptionate colete cu plata la destinatar. Vor fi refuzate.

ATENTIE!

Poti returna produsele numai dupa completare Formular retur.

Adresa de expeditie retur este aceeasi cu cea de la care s-a expediat produsul.
În formular ai posibilitatea sa mentionezi una dintre opțiunile de returnare a banilor: inlocuirea produsului cu un altul sau  restituirea sumei in contul mentionat.
Dupa inregistrarea cererii de retur, veti primi o confirmare telefonica sau pe email, dupa care veti putea expedia produsul.
Dupa validarea starii coletului, se va proceda la aplicarea solutiei finale (inlocuire, restituire integral sau partiala)

Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime; material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs de pe site-ul www.saltele.ro), conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

Nu constituie defecte ale produselor nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului.

Bine de stiut dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare:

Banii vor fi returnati în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online; Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile lucratoare de la data receptiei si validarii integritatii coletului. In tot acest timp se deruleaza proceduri interne dar presupune si circuitul interbancar.

Recomandari privitoare la transport:

Indiferent de cauza returului, costul si responsabilitatea integritatii coletului pe toata durata transportului revine in seama clientului expeditor.
De regula curierul este absolvit de responsabilitate integritatii coletului expediat, de aceea recomandam a se insista, chiar a se exagera pe ambalarea coletului, cu minim 2-3 randuri de folie pvc groasa, (nu stresh) coltare de carton si banda lata scotch.
Pentru colete voluminoase, ar fi recomandat sa fie ales un curier care livreaza colete voluminoase.
Eventualele litigii privitoare la colete deteriorate se remedieaza cu curierul implicat in transportul returului.