Adresă showroom Sibiu, str. Viile Sibiului. Program: luni-vineri: 08-18. Sâmbătă: 09-15.
Livrare 3-5 zile lucrătoare. Transport 29.9 lei.
Aplică codul GIFT50 la cumpărături de peste 1000 lei.
Comenzile primite în perioada 30.05-05.06.2023 se vor livra începând cu 06.06.2023.

Folosirea acestui site implică acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos. Recomandăm citirea cu atenție a acestora. S.C. Perspective’s S.R.L. poate modifica oricând aceste prevederi, fără o notificare prealabilă. Cea mai recentă versiune poate fi găsită accesând pagina „Termeni și condiții”.

1. Datele de identificare ale operatorului

S.C. Perspective’s SRL, cu sediul social in Sibiu, Str. Maramuresului, punct de lucru si showroom in Sibiu, Str. Viile Sibiului, telefon 0745601391, email office@saltele.ro

  • J32/936/2007
  • CIF RO21820950,
  • cont bancar RO80INGB0000999907252743 deschis la ING Bank
  • cont bancar RO81BUCU1061213601092RON deschis la Alpha Bank

2. Securitatea datelor personale

S.C. Perspective’s S.R.L. se obligă să păstreze confidențialitatea datelor personale în conformitate cu prevederile legislației în vigoare. Datele dumneavoastră personale vor fi utilizate de către S.C. Perspective’s S.R.L. pentru  confirmarea comenzilor și livrarea acestora, realizarea de rapoarte statistice pentru uzul S.C Perspective’s S.R.L. Prin achiziționarea produselor sunteți de acord ca datele dvs cu caracter personal (nume, prenume, adresă, telefon, e-mail) să fie prelucrate de către Perspective’s. Datele prelucrate nu sunt utilizate in scopuri de marketing direct. Nu colectăm date de trafic.

Datele dumneavoastră personale vor putea fi transmise autorităților în drept cu scopul verificării tranzacțiilor comerciale sau altor autorități în drept pentru efectuarea oricăror verificări justificate în baza legii.

Datele furnizate de către clienți sunt strict confidențiale. S.C. Perspective’s S.R.L. se angajează în fața clienților săi să nu furnizeze aceste date unor terțe persoane sau companii și să le utilizeze strict pentru uzul relației de afaceri dintre client și S.C. Perspective’s S.R.L., cu exceptia procesatorilor de plati si a companiilor de curierat care deservesc livrarile.

S.C. Perspective’s S.R.L. se obligă să respecte drepturile dumneavoastră conferite de Regulamentul nr. 679/2016 , iar la cererea dumneavoastră transmisă la adresa str Viile Sibiului nr. 1 Sibiu, Romania se obligă: să rectifice, să actualizeze, să blocheze, să șteargă sau să transforme în date anonime, în mod gratuit, datele a căror prelucrare nu este conformă dispozițiilor Legii nr. 677/2001 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date – și să înceteze prelucrarea datelor dumneavoastră personale.

S.C. Perspective’s S.R.L. certifică faptul că va respecta drepturile conferite de Regulamentul nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu character personal si privind libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comerțul electronic, precum și a O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, printre aceste drepturi.

2.1. Cookies

Atunci cand utilizati site-ul nostru, cookies vor fi salvate pe calculatorul vostru, pe mobil sau pe tableta.
Site-ul noastru este adaptat constant pentru a veni in intampinarea nevoilor utilizatorilor nostri. Pentru acest scop folosim cookies.

Website-ul nostru utilizeaza tehnologia de tip cookie pentru a va oferi un serviciu web mai bun si personalizat. Datele stocate de fisierele de tip cookie utilizate pe Website-ul nostru nu arata niciodata detalii personale in baza carora sa poata fi stabilita o identitate individuala.
Un fisier de tip cookie reprezinta un mic fisier text care este stocat si/sau citit de browserul dvs. web pe hard disk-ul dispozitivului dvs. final (de exemplu, computer, laptop sau smartphone) in functie de site-urile web pe care le vizitati. De asemenea, fisierele de tip cookie fac interactiunea dvs. cu site-urile web mai sigura si mai rapida, deoarece acestea isi pot aminti preferintele dvs. (de exemplu, autentificare, limba), trimitand informatiile pe care le contin inapoi la site-ul web originar (first-party cookie) sau catre alt site web caruia le apartin (third-party cookie), atunci cand vizitati din nou site-ul web respectiv utilizand acelasi dispozitiv final.

Va puteti retrage consimtamantul privind fisierele de tip cookie in orice moment. In acest scop, puteti sa blocati sau eliminati fisierele cookie fie prin intermediul setarilor browserului dvs. web.

5. Modalități de plata

Plata Comenzii realizate prin intermediul Site-ului se poate face online:

  • cu cardul de debit
  • in rate cu cardul fără dobândă in 5 rate*
  • prin transfer bancar
  • numerar la livrare prin serviciul de curierat

Procesarea datelor de card se face prin serverele mobilpay.ro: https://www.mobilpay.ro/public

*Plata cu cardul în rate fără dobândă este valabilă pentru posesorii de carduri la următoarele bănci:

  • Credit Europe Bank
  • Banca Transilvania
  • Garanti Bank
  • Alpha Bank
  • BRD Finance

Pentru a plăti online cu cardul, în procesul de comandă selectați opțiunea de plată- Plata cu Cardul prin MobilPay. ATENTIE: Pentru plata cu cardul comanda trebuie să fie de MINIM 100lei și numărul de rate dorit: până la 5 rate fără dobândă. Plățile online sunt procesate direct de către banca emitentă, prin intermediul platformei MobilPay, https://www.mobilpay.ro/public. Sistemul de plată este securizat la cele mai înalte standarde, inclusiv 3D Secure.

6. Livrarea produselor

Produsele comandate sunt livrate pana in fața imobilului, prin intermediul curierilor rapizi (FAN Courier/DPD Curier) sau sistem propriu de livrare.
Transportul produselor este 25 lei sau gratuit in Sibiu.
Transportul comenzii se face in termen 2-5 zile lucratoare.

În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, curierul nostru va face încă o încercare de a livra, după care comanda va fi returnată, clientul urmând să suporte costurile unei noi expeditii, indiferent de valoarea produselor comandate.

S.C. Perspectives S.R.L. își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de S.C. Perspectives S.R.L. care includ dar nu se rezumă la: indisponibilitatea producătorului, acțiuni guvernamentale, impedimente de forță majoră, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile, incendii, explozii, inundații, epidemii, greve.

S.C. Perspectives S.R.L își rezervă dreptul de a anula o comandă în cazul în care prețul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost introduse greșit în baza de date, sau afișate greșit, livrarea nefiind încă efectuată.

7. Returnarea produselor

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri, cu exceptia celor de expediere. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile calendaristice din ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a bunului, conform receptie awb curier. Totusi, produsele de igiena personala, precum saltele, toppe, pilote, perne sau protectii saltea sunt exceptate de la obligatiile OUG nr 34/2014.

Cu toate acestea, Perspective’s, ca si oferta comerciala, pentru achizitiile realizate pe platforma noastra, www.saltele.ro, a decis sa acorde drept de retur de 14 zile calendaristice, chiar daca sunt produse de igiena. Desigur, cu respectarea unor conditii minimale precizate mai jos. Pentru oricare alt revanzator sau alta plaforma online, se aplica cele 14 zile standard.

7.1. Conditii generale pentru returul produselor vandute de Perspectives:

Produsele sunt produse de igiena si tocmai de aceea, la efecturarea returului, este nevoie de maxima responsabilitate din partea celor implicati, acoperite de OUG nr 34/2014.
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie obligatoriu în aceeași stare în care le-ai primit.
Returul se face cu etichetele inițiale intacte, copia factura, certificatul de garanție în original și toate documentele AWB cu care a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile sau cadourile cu care a fost livrat.
Costul de transport aferent coletelor returnate in forma initiala, intacte, cu ambalajele sigilate, este suportat integral de catre client
In cazul produselor desigilate, testate sau folosite, metoda, responsabilitatea si costul expeditiei, cade in sarcina cumparatorului, cu mentiunile de mai jos.

  • Daca produsul este SIGILAT, in ambalajul original, se va returna contravaloarea produsului.
  • Daca produsul a fost FOLOSIT (desigilat si/sau utilizat) se percepe un cost de 30 lei din contravaloarea produsului, cheltuielile pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produsului.
  • Dacă produsul returnat este DETERIORAT, pete, uzura, textil ori spuma/burete rupt, fire de par sau mirosuri de orice fel sau deteriorate in orice fel, la transport, ne rezervam dreptul de a refuza coletul.

In situatia in care daunele, defectiunie sau viciile mentionate mai sus, sunt ascunse in interiorul coletului si nu pot fi observate la momentul receptionarii coletului, conform OUG34/2014, ne rezervam dreptul de a diminua suma rambursata, dar nu mai mult de 25% din valoarea regasita in factura de achizitie.
Daunele constatate dupa deschidere colet, vor fi aduse la cunostiinta consumatorului, prin trimiterea de poze/video, pe email sau whatsapp.
Deasemenea nu vor fi receptionate colete cu plata la destinatar. Vor fi refuzate.

ATENTIE!

Poti returna produsele numai dupa completare Formular retur.
Adresa de expeditie retur este aceeasi cu cea de la care s-a expediat produsul.
În formular ai posibilitatea sa mentionezi una dintre opțiunile de returnare a banilor: inlocuirea produsului cu un altul sau  restituirea sumei in contul mentionat.
Dupa inregistrarea cererii de retur, veti primi o confirmare telefonica sau pe email, dupa care veti putea expedia produsul.
Dupa validarea starii coletului, se va proceda la aplicarea solutiei finale (inlocuire, restituire integral sau partiala)

Bine de stiut dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare:

Banii vor fi returnati în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online; Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile lucratoare de la data receptiei si validarii integritatii coletului. In tot acest timp se deruleaza proceduri interne dar presupune si un lung circuitul interbancar.

Recomandari privitoare la transport!

Indiferent de cauza returului, costul si responsabilitatea integritatii coletului pe toata durata transportului revine in seama clientului expeditor.
De regula curierul este absolvit de responsabilitate integritatii coletului expediat, de aceea recomandam a se insista, chiar a se exagera pe ambalarea coletului, cu minim 2-3 randuri de folie pvc groasa, (nu stresh) coltare de carton si banda lata scotch.
Pentru colete voluminoase, ar fi recomandat sa fie ales un curier care livreaza colete voluminoase.
Eventualele litigii privitoare la colete deteriorate se remedieaza cu curierul implicat in transportul returului.

ATENTIE!

Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime; material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs de pe site-ul www.saltele.ro), conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

Nu constituie defecte ale produselor nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului.

8. Garantia

Produsele Perspective’s sunt verificate riguros pentru a ne asigura că acestea corespund celor mai înalte standarde de calitate şi durabilitate, precum şi pentru a satisface dorinţele şi nevoile cât mai multor clienţi. Garantia oricărui produs este de 2 ani.

Produsul poate fi returnat din motive legate de calitate sau defecte de fabricaţie. Produsul va fi reparat sau înlocuit gratuit cu altul nou ori se va restitui prețul plătit, conform legii nr. 449/2003 (privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora) şi a Ordonanţei nr. 21/1992 (privind protecţia consumatorilor). Orice reparare sau înlocuire a produsului se va realiza într-o perioadă ce va fi stabilită de comun acord cu consumatorul, dar care nu va depăși 15 zile calendaristice de la returnarea produsului. Termenul de garanție al produsului se calculează de la livrarea/cumpărarea produsului.

Puteti descarca Garantia produsului si instructiunile de folosire: Garantie SALTELE TOPPERE

Pierderea garantiei in urmatoarele situatii:

  • Mucegaiul si Petele – scot automat produsul din garantie
  • Defectele accidentale, eventuale descoaseri, rupturi, zgarieturi, sfasierea tesaturii sau a manerelor sau orice alta deteriorare datorata unor factori externi, mecanici sau chimici.
  • Daca s-a depasit greutatea maxim admisa pentru o persoana sau cumulat pentru mai multe.
  • Pentru motive ce tin de schimbarea de fermitate; daca fermitatea saltelei este perceputa diferit fata de momentul achizitiei. Gradul de fermitate este subiectiv si este perceput diferit in functie de o serie de factori.
  • Salteaua este depozitata sau asamblata incorect, folosita inadecvat sau in alte scopuri , curatata prin metode improprii sau cu substante neadecvate;
  • Daca produsul a intrat in contact cu lichide, odata absorbite de material se evapora foarte greu, fapt care duce la producerea de mirosuri neplacute sau mucegai;
  • Daca nu a fost folosit un suport tip somiera, cu lamele elastice si distantate.
  • Daca produsul a fost pliat sau supus presarii; acest tratament duce la distrugerea materialului;
  • Daca produsul este foarte murdar si neingrijit: spuma sau husa rupte, murdare ori patate sau mirosuri de orice fel.
  • Daca produsul a fost supus unor modificari sau reparatii fara autorizare, precum si in cazul in care nu s-au respectat normele de utilizare si intretinere a produsului, salteaua fiind folosita ca si canapea sau ca si orice obiect de sezut. Salteaua se foloseste exclusiv pentru dormit!
  • Daca produsul prezinta deteriorari cauzate de o intretinere neadecvata, neglijenta sau alti factori;
  • Pierderea certificatului duce la anularea garantiei produsului.